Söndag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ehm, vad har hänt de senaste dagarna? Jag har haft ett NO:prov, det gick ganska bra tror jag. Sen har jag fangirlat en hel den men det jag gör jag nästan hela tiden. I fredags slutade vi tidigt så jag, Alex, Emmy och Hedda gick först och fika, tyvärr var det fullt på det ställe som vi annars brukar gå till men men. Sen åkte vi in till Götgatan/ Götbacken och gick runt och kollade runt i lite olika affärer. Jag köpte ett par mjukisbyxor, en foundationbrush och en litet fodral med kedja till mobilen.
Idag har jag ingenting planerat SÅ JAG ÄR ÖPPEN FÖR FÖRSLAG! <-- till mina vänner.
Puss och Kram.
P.S bilder från veckan nedanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0