Plugga plugga plugga (tjena tjena tjena)

Tja! Läget. ;) Med mig är det bra. Förutom att jag måste spendera större delen av denna fina dag med att plugga. Men om det är nån som har något jätteroligt planerat för flera så är det bara att smsa. ;)
Sitter och lyssnar på tjena tjena tjena. Inte okej att jag tycker att den och drick den är bra.
Men vad ska jag säga, min musiksmak är gaaanska stor. <33
Nu ska jag ta en liten del av detta inlägg till att säga GRATTIS TILL LOREEN SOM VANN!!! Redan första gången hon var med i Mello ville jag att hon skulle vinna, tyvärr var Sverige inte redo för annat än Eric Saade men i år!!!!!! Så ja, GRATTIS TILL OSS. <3

Så, då var det klart. Tycker annars att hela Eurovision var bra. :)

Ja, nämen nu har jag ännu en gång lagt ner flera värdefulla minuter på att blogga. Känns som att jag bara försöker trycka bort det faktum att jag har prov imorgon. Så nu ska jag plugga så att jag kanske kan få göra något roligt lite senare. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0