One Direction bilder

Hej, hade tänkt börja lägga in bilderna från när jag såg killarna.

BILDERNA ÄR FRÅN MIN MOBIL OCH DET ÄR COPYRIGHT PÅ ALLA!!

Dåså, då börjar vi:


Första dagen, lägg märke till att mina naglar är långa och fina och att min hand inte är helt torr och skadad efter att ha varit ute så mycket. But I regret nothing. ;)


Paul!!!! <33 Looking like a boss!

Jag måste varna om att följande bilder är otroligt suddiga och det är för att det var otroligt svårt att fouksera när du står och trycker bland 10 andra skrikande tjejer (det är inte så många gemfört med hur det var sen), när det regnar och du själv fangirlar och skakar. <3



Denna bild ska då föreställa Zayn, bilden gör honom inte rättvisa!


Här är då Harry, Louis och Liam. Som sagt, suddiga bilder.


Liiiite bättre bild på Harry och lite av Louis. Lägg märke till Harrys bicep (!!!), hans underbara beanie och det faktum att man kan se hans underbara leende och dimples även om det är suddigt! <33


Ganska bra bild på Louis, Zayn och Paul (!!!).

Nää, nu får det räcka med de suddiga bilderna.


PAAAAULL!!! :D


Såhär såg det ut dag 2. Vi hade först stått och väntat utanför studion och den här är en bild från när vi flyttades upp till Mosebacketorg.


Var bara tvungen att fota denna ,i mina ögon, enorma polisbil. Det var många poliser som fick ägna sina arbetsdagar till att stå och lyssna på fangirlande tjejer. Men utan de hade det inte varit någon ordning.


Paaaaull!!!! Looking like a boss AGAIN! :D


Asså titta på dessa vackra människor!!! De ÄÄÄÄÄR PERFEKTA!! Det här är när de kom ut på balkongen första gången tror jag. Helt underbara.


The.Hair.Flip. <33


Åhh Harry!!!! Och de andra!! Jag menar, är det ens lagligt att ha så tajta tröjor? Och ja, jag är medveten om att Niall (<3) inte är med men jag tror att han står precis utanför bilden.


<33


Åhh, där är han. Underbara Niall!! <333




Det här ögonblicket var helt underbart (alla ögonblick var underbara men ja, ni fattar) för först ville de att vi skulle vara helt tysta och sen ville de att vi skulle skrika. Och vi gjorde som de sa. ;) <333


Åhh Larry! <33


Den heliga platsen. <33


Om vi ignorerar fingret eller vad det nu är och tittar på Harry som ser ut att titta på mig. Dreamer. <333


Hauly!! <333

Så, jag har jättemånga fler bilder men jag orkar inte lägga upp de, kanske gör det en annan gång.
Puss och Kram.
Bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0