NO JIMMY PROTESTED

HELLOOOOOOOO!!! Jag ska försöka var glad och hålla humöret uppe trots att jag har ett stort SO-prov på måndag. YEAH BUDDY. Sen har jag även ett omprov i matteprov på fredag, en uppsats i SO (Ska skriva om drottning Kristina tror jag) och ett grupparbete i SO (ja, Svante satsar *suck*) där jag ska jobba med Alex och vi ska skriva om Kuwait kriget.

Och sen håller vi ju på och bygger båtar på NO:n. Måste bara säga att jag är oerhört stolt över mig och Alex som lyckades koppla ihop motorn med batteriet, sen om båten flyter är en annan sak. :D

Nu har jag lagt ner 13 värdefulla minuter till att blogga, känner er hedrade ;). Inte för att jag pluga jättemycket innan dess men ska göra det nu. Nu blir det intensiv pluggning så att jag kan se Eurovision Song Contest (stavade jag rätt?).
Ja, då återstår det bara för mig att säga: YOLOOOOOOOOO!!!! <33

1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D
ONE DIREEEEECTION!!!! <333

Bjuder på en webcam bild. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0