Flytta på dig

Rubriken är namnet på en låt som jag just nu lyssnar sönder. Bra är den i alla fall. *tumme upp*.
Anyways (international!) så hade jag tänkt skriva lite random grejer i det här inlägget. Jag ska försöka att fixa fram ett inlägg lite senare som kommer att handla om One Direction (suprise) och innehålla bilder. :D

Idag har jag varit och fikat med Alex och Evelina. Tanken var att vi skulle plugga men ja... det blev inte riktigt så. Jag menar, är man ledig så är inte riktigt pluggning det första man tänker på. Men jag ska ta itu med det, det måste jag. Måste även avsluta städningen av mitt rum. Den har liksom stannat upp lite. Oups! Men jag orkar bara inte göra sånna saker just nu.

Jag har även kommit på lite saker som jag skulle vilja göra när jag får pengar och så. :D

Nummer ett är att färga håret. Såhär:


På ett ungefär, nu får vi tänka oss att jag inte ser ut som en modell och har lite mörkare hår. Men i alla fall, och så skulle jag vilja ha lite djupare rosa färg och bara ha lite vid topparna och inte halva håret som på denna bild. Tycker att det skulle vara fint. Men då kommer jag nog att färga med en färg som tvättas ur, för att se om jag ändrar mig eller så. :)

Nummer två: att ta ett till hål i örat.


Ni får nöja er med en dålig webcam, men så här ser mit högra öra ut just nu, på vänster har jag bara ett hål. Jag tycker det är fint med två hål och skulle därför vilja ha det på det andra örat också. Helst av allt vill jag ha tre hål på det högra örat men jag vet inte om det ränkas som en percing då (för då måste man ha tillstånd från en förälder vilket jag inte har) och om det är så att man tar hål i bråsket (det är då det ränkas som en percing). Men om jag tar ett hål först så kan jag fråga om det där med ett tredje. När jag blir äldre ska jag nog ta hål i brosket också. :)


Det var lite av det som jag ska köpa när jag fått pengar. Hoppas dock på att jag ska få färga håret hos en frisör i samband med att jag ska få min manikyr (som jag ställde in för att alla naglar inte hade växt klar och för att jag, ehh... då kunde stalka mina killar) men vi får se. :D

Nu ska jag fortsätta städa och sen PLUGGA, WIHOOOO! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0