LONDON!!!

Som jag skrev igår så planerade jag en rolig sak igår nämligen en resa till London med mina föräldrar och Hedda!!!! Det är perfekt att ha med sig en av sina bästa vänner på denna resa då den involverar en hel del shopping och One Direction! <33 Jag ska fylla på med vårkläder i min garderob och då är det perfekt med London. :D Jag och Hedda får ett eget rum med dubbelsäng och eget badrum. GIRL POWER!! <333 Fem dagar tror jag att det är, och på de dagarna hinner man med en hel del shopping. ;) Skulle gärna vilja köpa ett par converse också. <33 Och även besöka någon Hollisterbutik. Annars är väl Primark ett bra val. :D Ska skypa med Hedda sen lite. Behöver prata av mig kring resan och lite annat. ;D Är JÄTTEGLAD!!! Jag vill inte riktigt prata så mycket om det med henne framför mina andra kompisar eftersom att det känns lite... taskigt. Men jag och Hedda har lovat att vi om vi hittar någon/några One Direction grejer eller annat fint så ska vi köpa det åt de. <333
Nu till något annat nämligen vad jag har gjort idag. Det var jättefint väder idag så skinnjackan fick följa med idag. Älskar min skinnjacka! <33 I skolan hände väl inget speciellt. Vi hade ett fördjupningsprov i SO:n idag. Det gick väl sådär, hoppas på godkänt. Hade även ett svenska prov, handlade om grammatik. Gick väl också sådär, hoppas även där på ett godkänt. :) Ska även skriva ett paper i SO:n som ska vara inne på fredag. Men jag ska göra lite av fördjupningsprovet och papret (vet inte riktigt hur det stavas) på SO:n imorgon. Annars har jag skrattat ganska mycket idag vilket är härligt. Fler sådana dagar! <33
Efter skolan bestämde jag och tjejerna oss för att gå till ICA och köpa vindruvor, jordgubbar, chokladbollar och saft. Bara sådär. <33 Sen gick vi hem till Hedda och satt där och åt, lyssnade på musik och pratade. <333 När jag gick hem var det fortfarande soligt och varmt. <33
Ska snart ta en dusch och kolla på något program på datorn. Puss och Kram.
Bjuder på några bilder från dagen:

Dagens outfit. Sorry för dålig kvalité och att bilden är åt fel hål. <3


Såhär såg det ut imorse när jag gick till skolan. Det må vara varmt men isen tycks vilja ligga kvar ett tag till. <3


Inte heller den bästa bildkvalitén men såhär såg i alla fall dagens fika ut. <33

Bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0