FÄRGA EMMYS HÅÅÅÅR!!!!

Hej, jag, Hedda, Alex och Emmy har varit på stan och shoppat lite och nu är vi hos Hedda och bara njuter. Jag har färgat Emmys hår rött, brunt. Eller jag fick ju stöd av mina kära vänner. <33 Vi har haft lite panikattacker, men nu när det är klart ser det bra ut. Det är ju ändå första gången. <33 Nu ska vi bara ha det kul. Bye.


Emmy innan den fantastiska förvandligen.


Utrustningen!!!


Om ni undrar varför jag och Emmy har handdukar framför ansiktet så var det för att färgen luktade väldigt starkt.




Emmy när vi hade tvättat ur håret i typ en timme och haft i något slags balsam.

Lägger in en bild senare när det har torkat ur helt. Det är jättefint!!! <3333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0