ZAYN!!!

Sitter framför datorn nu, med Ipaden bredvid mig medan jag lyssnar på musik via Iphonen och steker pannkakor. Simultanförmåga? Ohja (btw, vet inte hur det stavas). Väntar på att Zayn ska göra sin twitcam som han har lovat. Har dock en känsla av att han har gått och lagt sig. Japp. Men jag tänker vänta enda tills han skriver att han inte ska göra en twitcam.
Idag var det elevrådetsdag. Jag var som tur var med Alexandra! Blev jätteglad när jag såg det. Jobbiga tävlingar dock. Jag valdes till den som skulle gräva fram sockerbitar ur mjöl (med munnen!!) och den son skulle ta en tugga från ett äpple som låg i vattnet. Den sistnämda tävlingen var seriöst helt omöjlig om man inte doppade hela huvudet ner till botten med ett äpple och tog en tugga. Försökte med detta men fick bara in vatten genom öronen och kvälvningar. Dock kom mitt lag på andra plats (måste ha blivit något fel) och man fick en liten påse med typ rispuffar doppade i choklad.
Nä, nu ska jag fortsätta med alla mina 4 saker som jag håller på med. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0