William Spetz

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men har liksom inte orkat riktigt och så har det inte hänt så mycket spännande. Men igår gjorde det det. :D
William Spetz hade nämligen en fanträff här i Stockholm, i Humlegården. Vi kom dit ganska sent och då var det ganska många där och alla stod i en klump runt honom och först försökte vi trycka oss innåt men det gick inte. Sen ville han att vi skulle göra en kö, som jag, Alex och Emmy först stod i men sen bestämde vi oss för att trycka oss in mot mitten där han stod. Och efter kanske tio minuter så var vi jättenära honom och jag frågade om jag fick ta bild med honom, det fick jag och Alex och Emmy också, och sen frågade jag om jag kunde få en kram och han svarade "Absolut." och sen skrev han på min arm. Det var en utav de bästa stunderna i hela mitt liv!!!
 
Sen gick jag, Alex och Emmy runt lite på stan och jag hittade en jeansjacka som jag köpte, men ska kanske lämna tillbaka den och leta efter en ny, och sen köpte jag även ett smycke på gina. Och innan jag mötte Alex på morgonen så köpte jag ett par blåa hörlurar, för mina andra har gått sönder, som är jättebra och sen en liten rosa "plupp" som man sätter i uttaget där man annars har hörlurar så att det inte kommer in smuts.
Sen flummade vi runt lite på BR, haha. Och så hade vi bokat biljetter till Snow white and the huntsman i Sickla så då åt vi på McDonalds innan vi åkte dit och hämtade ut biljetterna och så. Och den filmen var jättebra!!! Rekomenderar den! Den är från 11 år men jag tyckte att den var ganska obehagligen men väldigt bra. :)
 
Har inte så mycket mer att berätta. Håller på att läsa hungerspelen, är inne på den tredje boken. Jag rekomenderar VERKLIGEN både böckerna och filmerna!!!
 
Kan inte ladda upp bilder just nu. Ska försöka lite senare.
Puss och kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0