SÅÅÅÅÅÅ TRÖÖÖÖÖTT!!!!

Hej, igår hade Evelina sin firning (eller vad man nu ska säga) och vi målade naglarna, läste skvallertidningar, kollade på film, gav henne presenter och åt middag. Gick hem runt tolv tror jag. Och då var de andra tjejerna kvar. Och precis innan jag ska somna smsar Emmy mig och frågar om jag ville komma till Eve igen för att sova över. Så jag klädde på mig och packade ner mitt täcke och pengar typ och gick ut i regnat och mötte upp Emmy och Alex så vi gick tillsammans. Sen flumma vi jättemycket hos Eve (det var FF fram till morgonen) och sov ihop tryckta i Eves säng (dock var det en dubbelsäng så det gick bra ändå). Tyvärr blev Eve sjuk och fick sova i soffan istället. Så vi tog hand om henne och så och var kvar tills hennes mamma kom. Krya på dig Eve!

Sov kanske typ 5 timmar eller nåt. Kunde liksom inte sova. Så nu är jag SÅÅÅÅÅÅ TRÖÖÖÖÖTT!!! Men jag sätter min egna hälsa åt sidan och PLUGGAR!!!! Ska ju skriva en powerpoint om Kuwaitkriget. Alex, om du ser det här: JAG HOPPAS ATT DU OCKSÅ TAR FRAM FAKTA!
Men har ändå lyckats skriva ganska mycket. Det blir att plugga sönder imorgon och förhoppningsvis få fram en färdig powerpoint. SEN får jag ta itu med min uppsats och Drottning Kristina på 3-4 sidor. Åhh, mitt liv just nu!!!

Ett djupt andetag. In och ut. Så, nu ska jag fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0