Min dag

Heeeej! Eftersom att jag inte bloggade igår så tänkte jag att jag skulle göra det nu. :D Jag hade tänkt berätta lite om min dag. För det första har det varit tråkigt väder hela dagen vilket påverkar ens humör lite. Så imorse ville jag inte alls gå upp men jag var ju tvungen. Dagen började med ett båtrace (vi har byggt egna båtar i NO:n) i spöregnet. *tumme upp*. Det var kallt och jag var inte alls klädd för det vädret. Men det gick bättre än jag trott med tanke på att det spöregnade och att vår motor var sönder. Sen fick vi komma in igen (tack för det) och då var det te och mackor som gällde (är väldigt tacksam över att vi har frukost i skolan på alla dagar utom måndagar och onsdagar) så det kompenserade för att nästan ha tappat känseln i händerna av kyla. Sen fick vi chilla i typ en halvtimme innan det var dags att titta på niornas kabaré. De var duktiga! Längtar lite tills det är vår tur. Så det tog ju upp ganska mycket tid och vi missade musiken, matten och engelskan eftersom att den sista tiden innan lunch ägnades åt att sitta i klassrummet, flumma och skjuta iväg gummisnoddar (ja, så det kan bli ibland). Så det var ändå chill. Sen var det lunch (som bestod av gurka och morrot) och allmänt flumm med mina vänner. Sen var det mentorstid som bestod av... flumm. Sen var det dags för matteomprov, det var det tråkiga med denna dag. Men det gick ändå helt okej. Tror jag. Det lät som det. Men några saker glömde jag bort så det får jag träna på. Sen åkte jag, Emmy och Alex in till stan i regnet (ja, det har regnat heeeela dagen) och började med en fika. Sen gick vi runt och letade efter present till Eve. Måste säga att slutresultatet blev väldigt bra. Sen åkte jag hem, bytte om till mjukisbyxor, frös och trodde att jag hade feber, låg och halvsov under mitt underbara duntäcke, kollade twitter, kollade maaaaassor av 1D videos, åt en god middag, fick en jääääättegod chokladbit av Hanna (choklad kan verkligen göra en lycklig!), kollade på roliga klipp på youtube, åt chips och bloggade. SÅ, nu har jag skrivit ett jäääättelångt, ganska ointressant inlägg. Nu får det räcka. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0