Heeeej

Hej, kom inte på någon bra rubrik.
Idag hade jag fotbollsdag i skolan. Var faktiskt gaaaanska roligt. Själva matcherna var väldigt korta, så man fick vänta väldigt mycket. Hann med att äta singoalla (det stavas typ inte så men i alla fall) som jag och Alex gick och köpte. Äta två hamburgare och dricka saft och hänga på läktaren. Det sista var nog det bästa för vi satt och flätade håret (så tjejiga är vi) och lyssnade på musik. Det var mysigt. Sen åkte vi hem och det haglade så mycket att det gjorde ont. Sen när jag kom hem var jag helt förstörd och väljer då att somna. Inget bra val. Mådde jättedåligt när jag vaknade och vaknade flera gånger också men mumlade bara något till nån som försökte få kontakt med mig och somnade sedan om igen.
Men nu mår jag lite bättre.
Här kommer tre bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0