Trött

Kom precis hem från träningen. Känner mig helt slut körd. Kunde inte sova inatt. Hedda vet varför. Men det blir det bättring på ikväll. Då SKA jag gå och lägga mig tidigt!!!! Imorgon ska jag kanske vara lite med Hedda, men det får nog bli på eftermiddagen för min del. Behöver köpa lite grejer också så det kanske blir en tur till stan? Hedda om du ser det här så ring mig så kan vi bestämma! :D Men nu ska jag bara vila, dricka massor av vatten, duscha och äta. :D
Bye.
P.S lägger in två bilder, en på mig med träningskläder och en från igår när jag var med Hedda. Vi hade det jättemysigt. Satt och ritade knasigt nog. :) Hedda ritar jättefint om ni frågar mig. :)


Kommentarer
Postat av: Hedda

Oj oj, man tackar :D Men jag skulle nog mer kalla det för en unik ritstil...

2012-01-08 @ 20:37:00
URL: http://heddassommar.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0