Tränat

Heej, som ni kanske redan vet så har jag tränat idag. :) Det var faktiskt kul. Kändes bra att röra på sig. :) Jag fick en instruktion som var jättebra för nu vet jag vad jag ska göra och hur många gånger jag ska göra det och så. Efter instruktionen tränade jag och pappa lite fritt. Det var kul. Jag sprang på löpband där man kunde springa i lutning eller backe som det heter, rodde roddmaskin både genom att röra på benen och att inte göra det, och så prövade jag en grej där man skulle luta på någon platta typ och sedan böja sig ner medan man har stöd av fötterna. Och sen skulle man häva sig upp. Detta kan man även göra med en vikt som man håller i och trycker mot bröstkorgen. Och så gjorde jag lite andra saker också. Vi var där i en och en halv timme ungefär om man räknar med instruktionen. Och så köpte vi ett gymkort till mig som räcker i ett halvår. Så nu ska jag börja träna. :) Blir en till tur till gymmet i helgen också. Känns jättebra! :D Nu ska jag nog stretcha lite. :)
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0