Skoldagen

Heej. :D Idag har jag som vanligt varit i skolan. Hann ju blogga lite då men inte mycket. Men tänkte berätta lite om dagen och så. Först hade vi gympa. Det var väl ganska kul. Vi skulle göra en sammarbets (stavning?) övning som gick ut på att man skulle flytta sig från ena delen av salen till andra. Med typ 50 elever i samma sal blev det lite stökigt men jag fick vara med mina underbara fyra vänner och jag skrattade så mycket att det nästan inte gick att göra uppgiften. Men första gången vann vi faktiskt och vi blev jätteglada. :D Sen gick det väl inte så jättebra men det var kul. :) Sen hade vi IUP, franska, lunch och sen nutidskryss. På nutidskrysset fick jag och mina kompisar alla rätt. :D Sen satt jag med mina kompisar nere i entren i skolan och bestämde lite kring imorgon då vi ska ha vad jag kallar "Oyttighetsdagen". Vi har haft det förut och tänkte då ha det igen. Sen smsade jag med Hedda också kring morgondagens planer. Ska bli kul. :D Vi ska vara här hemma hos mig så jag måste städa lite och så. Men först ska jag leta fram högtalarna så att jag kan lyssna på One Direction här hemma. Vill bara tillägga att de är både snygga och sjunger bra (enligt mig) :D.
Lägger in bilder sen när jag städat.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Juliah - förlorat mamma papap & syster

fin design du har :)

2012-01-12 @ 16:30:23
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0