Shopppppaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tror att jag håller på att bli galen här. Är såhhäääääär sugen på att shoppa. Men grejen är att jag verkligen inte har några pengar och att jag typ har lovat mig själv att spara mina pengar när jag väl får de. Men det är bara det att jag verkligen verkligen verkligen vill shoppa!!!!!!!!!!! Jaja, nu ska jag inte dra dagen ilandsproblem eller vad det heter=ett problem som egentligen inte är något problem typ. Jag får helt enkelt nöja mig med det jag har i garderoben, som faktiskt är ganska mycket... och vänta i nån månad till innan jag äntligen får shoppa. Och så har jag ju faktiskt min födelsedag snart också, då jag hoppas att jag kan få ett och annat presentkort på Gina eller H&M. :D
Men nu ska jag berätta varför jag ens började skriva det här inlägget från första början. Jag hade tänkt berätta lite om min dag. Jag ska nämligen träna, göra engelska och städa. Så nu var jag klar. :D Kanske ska sy lite på Hedda jeans som btw håller på att bli klara. :D Kul kul. Men uppdaterar senare så ska ni få se min träningsoutfit. ;D
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0