Önskelista 2

Heej, eftersom att jag inte riktigt har något annat för mig så hade jag tänkt skriva en till önskelista. Denna är liiite ändrad. :D

1. På plats ett ligger fortfarande en tavla med One Direction. Jag har typ bestämt mig för den här bilden då den har fina färger och alla killarna är med. :D

Eller kanske den här:


2. Hål i örat som jag pratade óm igår:

Ungefär så här skulle jag vilja ha. :D Tycker det är jättefint!!

3. Pengar eller presentkort.





4. Ett par supersnygga jeans från Gina som jag har velat ha ett bra tag. <333

Byxorna är till vänster. Kläderna till höger är också supersnygga!! <33 Det verkar som om jag måste önska mig ett presentkort på Gina istället för H&M... :D <333

5. Lite nagellack skulle inte vara helt fel. Har typ slut på alla mina vita nagellack.

Jag tycker att Mavala är bäst. De har många fina färger och deras nagellack är tjocka och bra. :D

Nu kommer jag typ inte på något mer. Eller jo, en till men den skriver jag inte här. :D
Men nu ska jag ta något och dricka och sen bara ta det lugnt innan jag och pappa går iväg till bion lite senare ikväll. :D
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0