Nattbloggning

Heej, det är ganska sent nu, men jag kan liksom inte riktigt sova. Jag kan inte splappna av tillräckligt för att kunna sova.Idag gjorde jag inget speciellt direkt. Var inne i stan lite och så. Träffade en utav mina kusiner där. :D Imorgon ska jag kanske vara med Hedda, typ äta lunch eller nåt. Jag antar att det blir Max, det finns liksom inte så många andra ställen just här inte för att jag ska klaga, men jag får nästan lite dåligt samvete när jag tänker på snabbmat. Är det för att jag har börjat träna? Men jag har ju bara gått dit en gång. Wow, det verkar ha påverkan på mig. Det kanske är bra. Som jag sa till Hedda igår via skype, jag tränar inför Beach 2012. ;D Hahha, det kanske låter lite töntigt men man måste ju ha någon motivation. Nä, nu har jag nog bestämt mig. Imorgon blir det Max ,kanske, och kanske lite godis. :D Och sen träning antingen imorgon eller på Söndag. :D
Nä, nu ska jag försöka att sova.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0