Med Hedda

Heej, jag sitter hemma hos mig med Hedda och försöker göra franska glosor. Det går väl sådär. :D Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag var i skolan i dag som vanligt och det är fortfarande många som är sjuka så vi hade SO alla tillsammans. Sen hade vi svenska också innan vi fick gå hem, lite tidigare än vanligt. Vi fick även gå till lunchen lite tidigare så vi var typ helt klara vid 12.14 och då var det typ 45 minuter kvar tills vi skulle börja, så av någon anledning bestämde vi oss för att springa, utan jacka eller tjock tröja, i snön till Hedda. Hon bor ungefär 7 minuter från skolan men vi var där på typ 3. Hahahaha, sprang och skrattade så mycket att jag knappt kunde andas. Sen satt vi där och gjorde typ ingenting. Haha, sen började vi färden till skolan igen, och den var ju inte direkt varmare om man säger så. :D Men nu ska jag försöka att göra klart glosorna. :D
Bye.
Bjuder på några underbara bilder på One Direction.

Louis och Harry. <333

Louis. <333

Harry. <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0