Kvällen med tjejerna och helgens planer

Heej. Förlåt för att jag inte bloggat så mycket ikväll men jag har haft fullt upp med att vara med mina vänner. :D Först gick vi och köpte massor utav läsk och chips och sånt, sen gick vi hem till mig och där var vi ett tag och bara chillade, pratade och lyssnade på musik. Sen gick vi till Max i blåsten och när vi äntligen kom fram så var typ ingen sugen på att äta något för vi hade ätit så mycket chips och sånt. Men till slut beställde vi och så satt vi där ett tag och flummade lite. Sen gick vi tillbaks till mig där vi kollade på en film: Horrible Bosses. Den var bra att rolig men lite konstig. :) Och nu sitter jag här och dricker den lilla skvätten cola som fanns kvar och funderar på att gå och lägga mig tidigt. Tror nästan jag ska göra det... aja. Jag hade tänkt berätta vad jag ska göra i helgen också. Imorgon ska jag typ åka till IKEA och kolla runt lite. Sen ska jag hjälpa min syster att montera sakerna från IKEA (för hon ska göra om sitt rum). Sen måste jag plugga till ett NO:prov som vi har på onsdag och så ska jag klämma in en träning nånstans där imellan. Men det är kul att ha lite saker att göra på helgen. :D
Men nu ska jag kolla runt lite på datorn och sen sova.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0