Hjälpt Hedda med hennes rum :D

Heej, idag har jag och Hedda varit i Sickla och shoppat lite. Jag köpte en jättefin grå väska och en ljusrosa plånbok, som jag använder att ha Iphonen i. :) Sen köpte jag även ett jättefint rosa nagellack som jag ska måla på sen. :) Sen fikade vi lite och köpte godis innan vi gick hem till Hedda. Hon har bytt rum så det var ganska rörigt med alla kläder och böcker och sånt. Så jag bestämde mig för att hjälpa henne. Vi började med att vika kläder och lägga in de i garderoben. Sen började vi sortera kassar med böcker och andra grejer. Och det slutade med att vi plockade och slängde saker i alla hörn. :D Nu är det superfint och mysigt. Jag måste skryta lite och säga att jag var duktig som hjälpte min vän Hedda. :D
Nu ska jag bara relaxa med Hedda.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0