Hål i örat?

Heej, sitter och funderar på om jag ska skaffa fler hål i öronen. Jag menar. Jag har redan tre stycken och jag använder inte örhängen så mycket men jag skulle ju göra det om jag hade fler hål. Och örhängen kan verkligen pigga upp en annars ganska vanlig outfit. Och jag fyller ju år snart så jag hade tänkt önska mig det. ;D Men jag ska ju önska mig ganska mycket. Som är ganska dyrt... men vi får se. Jag kan i och försig stryka en grej från listan och köpa det själv när jag har sparat pengar... hmm... juste, jag ska ju försöka att spara pengar det vill säga två månadspengar. Men jag vet verkligen inte hur det ska gå för när man är kompis med fyra andra som gärna fikar, shoppar och gör andra saker som involverar pengar så är det svårt att låta bli. Fast i och försig så kanske Hedda kan joina mig. Det kanske blir lättare om man är två som är lite "snåla". ;D Vi får se hur det går. Jag vill verkligen lyckas för då skulle jag ha 600 kr (jag ska spara två månadspengar) och då skulle jag kunna köpa en sak som jag vill ha plus lite andra saker. Så jag ska kämpa! Önska mig lycka till. Den värsta fienden är väl egentligen mig själv. ;D Men i alla fall. Tillbaks till det här med hål i örat. Jag tror att jag ska ta två till. Ett på det örat där jag bara har ett och ett till på det örat som jag har två stycken på. Sen skulle jag faktiskt vilja ta ett hål uppe i brosket också, även om det verkar vara lite läskigt och gör lite ondare. Men jag ska tänka lite mer på detta+prata med mina föräldrar då det ändå kommer att vara de som betalar. ;D Men jag vill gärna förändra något med mitt utseende och jag har redan klipt håret kort förrut och tro mig det funkade inte. Haha. :D Jag vet inte riktigt om jag har något mer att skriva... jo, jag  har tänkt lite på vad jag ska hitta på när jag fyller år. Jag fyller ju ändå 14 (fortizzz, skojja) och jag skulle vilja göra något roligt. Vi brukar ha såhär att vi sover över hos nån och typ äter massor av onyttigt och kollar på film. Men grejen är den att även om jag har ett ganska stort rum (det största i lägenheten) så blir det ändå rätt trångt när man ska dra upp sängen så att det blir en dubbelsäng och dra madrasser och sånt. Och så blir det så stökigt eftersom att vi ändå är 5 personer. Fast samtidigt är det mysigt att bara ha en hel tjej kväll+natt... hmmm. Får tänka lite mer på detta. Som ni ser så har jag ganska mycket att tänka på kring min födelsedag och då är det ändå den 16 februari som jag fyller år och det är ju ett tag kvar. Men jag är lite av en sån person som gillar att förbereda långt innan. Och om jag väntar för länge så kan det ibland bli så att jag nästan inte gör något allt. Så ibland kan det vara bra att vara överförbered (ett nytt ord?). Men nu så tycker jag faktiskt att jag har skrivit ganska mycket. Kanske inte så intressant men ändå. Så nu Hedda ,som jag vet kommer att läsa detta inlägg, får du skriva en lång text till mig som jag kan läsa. :D <33 Och eftersom att detta blev ett ganska långt inlägg så kommer jag inte att läsa igenom det, så om det blir ett stavfel, snälla reta mig inte för det. För då har jag väl bara råkat trycka på fel tangent. Och om ni stör er jättemycket på stavfelet så skriv en kommentar så ska jag ändra det. :)
Nu ska ni få en härlig öron bild som beskriver vart man kan ta hål i örat. :)

´Jag har alltså en 9 och jag skulle vilja göra två 10 och en 11 (jag vet att de inte är med på bilden men jag har placerat de ,i mitt huvud, övanför 9 och under 7. Och så skulle jag typ vilja ha en 1. Men jag vet inte riktigt. :D
Men nu ska jag avlsuta detta inlägg.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0