Chokladcupcakes med tjejerna

Heej, idag kom Alexandra och Hedda hit. Vi bakade cupcakes med rosa och turkos frosting. Plus några sockerkulor på toppen. :D Det blev mycket disk men med rätt sällskap så blir till och med det roligt. Nästan. Vi lyckades äta tre cupcakes var och blev riktigt mätta. Var tvungen att gå en liten promenad för att dels få komma ut och få lite frisk luft och för att jag var så mätt. Och så hade jag lite sällskap av Alexandra och Hedda också. :D Köpte en remsa också. :D Nu ska jag måla naglarna med ett lager av det där nagellacket som jag köpte på Gina. P.S lägger upp en bild på det efter detta inlägg. Imorgon ska jag tro det eller ej träna. Jag ska till och med få en instruktion på hur jag ska använda de olika maskinerna. :D Det blir nog trevligt. Nämen, jag ska faktiskt försöka att anstränga mig när det gäller det här. Så det blir att ta fram träningskläderna imorgon. :) Men först ska jag nog äta lite bacon. Haha. Om jag fortfarande är sugen på det då. Haha, Hedda fattar. :D
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0