Underbart

Jag har haft den bästa kvällen, natten och dagen på lääääänge!! Jag älskar er mina vänner! Ni gör mitt liv! Jag kommer att skriva om hur allt var senare plus lägga in bilder. Har tyvärr inte tid nu. Men en liten kom ihåg lapp till mig kan jag skriva här under:

KOM IHÅG ATT KÖPA EAR CUFF OCH FJÄDERÖRHÄNGEN. Mina vänner hade nämligen köpt varsitt par fjäderörhängen och det är ju så snyggt!!! <333 Samma sak med Ear Cuff. Så det blir väl att åka in till stan nästa helg eller nåt. Vet inte riktigt. Ska försöka att trycka in det tillsammans med skolan. *Suck!* Men, jag ska tänka på att jag har underbara vänner och att i Mars kan jag köpa mina käraste väska! ;D

Puss och Kram, så bloggar jag imorgon eller senare ikväll.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0