Träning

Japp ni hörde rätt. Ikväll blir det träning. Ska dock ta det lugnt eftersom att det var ett tag sedan jag tränade och jag har varit sjuk i mellan. Men ikväll gäller det. Fixar klädbilderna när jag kommer hem från träningen eller imorgon. Förlåt för att jag inte har lagt upp de eller bilderna från helgen då jag fyllde år. Men jag har valt ut vilka jag vill ha, nu ska jag bara forma de till ett inlägg också. Men jag ska försöka att fixa det imorgon! Btw, detta är lite av ett Wild Card eftersom att jag inte är den största bloggerskan i Sverige, snarare den minsta, men jag tänker ändå prova en grej:

Frågestund: Ställ dina frågor så svarar jag.

Och även om jag antagligen inte kommer att få några kommentarer, skriv inget elakt. Tack.
Nu ska jag avsluta detta inlägg och vänta på att kommentarerna haglar in, Ha ha ha. :D
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0