Tisdag

Hej, kan fortfarande inte fatta att jag har sett ONE DIRECTION!!! JAG HAR SETT ONE DDIRECTION!!!!! <333333 DE ÄR SÅ SNYGGA, VACKRA, ROLIGA OCH HEEELT UNDERBARA!!!!!!!!!!!!! <3333 Jag kommer alltid att minnas den dag då jag såg de för första gången!!!! <333 I alla fall så hade jag tänkt säga att jag var i skolan idag också. Asså det här med Allla hjärtans dag är jättefint men det är så töntigt vad vissa personen gör för att få uppmärksamhet. Men i alla fall. Denna dag ska man tänka på saker som man blir glad av och det har jag faktiskt varit ganska bra på då jag bara har gått runt och tänkt på ONE DIRECTION!! Jag gick typ runt som en robot och tänkte på igår!! <333 Men nu ska jag göra lite franska. Det är den enda läxan den här veckan så det är ju ändå skönt. P.S fyller år i övermorgon!!!!!!!! LÄNGTAR!!! Och i helgen blir den firing (ett nytt ord! <3) med tjejerna!! <3333
14 år, here I come!!! <33333333333
P.S gånger 2: Jag har sett ONE DIRECTION!!!! <3333333image description
Underbara HARRY STYLES!!
image description
Kanske ska ha den här bilden som tavla (eller så tapetserar jag den bara över hela taket så att det ser ut som om de tittar ner på mig!!!!!). <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0