Stan

Hej, som jag skrev i mitt förra inlägg så skulle jag kanske åka till stan idag. Det gjorde jag. Först åkte jag till Plattan och mötte upp min mamma och syster. Fixade en present till min pappa och sen mötte jag upp Hedda på Plattan. Hon köpte en present till sin mamma och sen gick vi och kollade lite i affärer. Jag köpte bland annat fjäderörhängen och en ear cuff som var kopplad till en fjäder eller vad man säga. :D Och så köpte jag lite på H&M också. Visar senare. :D Ville egentligen bara lägga in en länk till en utav de bästa One Direction videorna någonsin. Värd att se!!! :D

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_408337&src_vid=KD1DHrMqknw&feature=iv&v=X6rvhmRyJWw

<333
BYe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0