Snart så...

Snart fyller jag ju år. Och jag är så shoppingsugen att jag inte vet vad jag ska göra. Sitter och tittar på massor av snygga kläder som jag skulle vilja ha. Några av de kommer från Hollister och det är ju inte direkt den billigaste affären. Jag får väl köpa något där någon gång, kanske ett linne. Det står att de kostar 24 euro, hur mycket blir det i svenska kronor? Vet inte om jag ska önska mig det. Jag måste ju ha provat det först. Eller så får jag tjata på mamma och pappa att köpa en tröja eller något därifrån. Jag vet att jag antagligen låter som en bortskämd unge men jag vet inte vad jag ska göra. Måste få shoppa. Men somsagt så fyller jag år snart och pengar/presentkort står näst först på önskelistan efter en Ziperall. Jag önskar mig även lite nagelvård. Har även någon idé om att jag ska fixa mina naglar på en riktig salong. Detta är dock dyrt men jag kaaanske skulle ha råd med det om jag skippade shopping och la ner alla mina sparade pengar på detta. Åhh, jag vet inte hur jag ska göra. Ska prata med mamma om det. Man kan ju i och försig göra egna naglar... fast det kostar kanske ungefär som att gå till en salong... ska jag önska mig det också. Aja, jag vet inte. Får prata med mamma. Men nu ska jag försöka att få lite vila. Är ensam hemma så det är alldeles tyst. Men men. Godnatt och förlåt om detta blev ett jobbigt, bortskämt inlägg.
Bye. 




Vilken söt spargris, eller hur. Att ha en sån kanske skulle göra det lättare att spara, eller?

Kommentarer
Postat av: Diana

Det kostar 240 i svenska kronor

2012-02-15 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0