Skooooltrööööött

Jag är så skoltrött att det inte är sant. Jag orkar bara inte göra läxorna. Jag känner mig seriöst LYCKLIG när jag får äta eller gå och lägg mig för att då har jag en anledning till att inte plugga. Jag hoppas att jag har koll på SO:provet men man vet ju aldrig. Man kam ju glömma bort saker när man sitter r med pennan i handen. Och så har vi SO som sista lektion också så man måste gå och tänka på det hela dagen. Och så kanske man tänker att man ska få vila sen när man kommer hem, men nej. Då ska man tydligen plugga för ett TILL prov som dessutom är helt oförståeligt. Och jag vet att det finns människor som har det mycket värre än jag... så jag ska sluta klaga, tänka de som har det värre än jag och bara plugga.
Bye.
P.S skrev texten snabbt så kan ha blivit något stavfel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0