Önskelista

Jag har inte riktigt något att göra så jag tänkte att jag kunde göra en önskelista på det jag önskar mig. :D

1. En ziperall! :D



Antingen den här eller den här:

De är supermysiga och fina om man kan ha de när man ska sova över med kompisarna, när man åker skridskor, går och handlar eller bara när man vill chilla. <33

2. En jättefin rosa, stickad tröja från Monki som blir fin till ett par jeans eller tights på vintern och till ett par shorts på sommaren. :D

3. Pengar och Presentkort. :D

Det var det. Kort och enkelt. Jag vet inte riktigt om jag önskar mig något mer. Pengar och presentkort är ju bra för då får man välja lite själv vad man ska köpa och så. :D
Men nu ska jag avslutade detta inlägg.
Bye. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0