När man har tråkigt

Ja då jobbar man igenom lite nödvändiga skolsaker. Stor guldstjärna till mig🌟! Speciellt eftersom att jag ska träna sen också. Men det kommer antagligen bara bli lite lyft med vikter och några situps. Snuvan börjar komma tillbaka nu. Och jag har redan förbrukat 2 av mina 3 nässpray. Asså man får ju bara spraya 3 gånger per dag. Man kan typ bli beroende av det och börja blöda näsblod. Men om jag använder det 4 gånger idag så kan jag använde det 2 gånger imorgon. Aa, som ni kanske märker krävs det en snabb och smart hjärna för att kunna tänka ut sånna här svåra saker. Nä nu ska jag avslutade detta inlägg och fortsätta göra matte innan jag åker iväg och tränar. Glöm inte FRÅGESTUNDEN! 💗❤💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0