Morgondagen

Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men igår fyllde jag år och idag har jag varit i köket och sen tagit det lugnt. Men jag ska försöka fixa ett inlägg imorgon där jag visar lite shopping eller nåt. Men jag tänker att jag väntar med att lägga upp bilder på mina födelsedagspresenter eftersom att jag ska få lite i helgen också. <33 Imorgon ska jag gå upp hyfsat tidigt och åka och handla alla de saker som behövs till kvällen, sen ska jag även baka, städa, fixa i ordning allt och fixa mig själv lite. <33 Det verkar som om mina vänner också har en hel del att göra imorgon. Ska bli så spännande att få se vad de sr hittat på för presenter. <33 Men det viktigaste är ju att vi får vara tillsammans. <33 Planerna för imorgon blir middag, hög musik, handling av godis och film, Melodifestivalen, film+ massor av gott, ansiktsmask+skvallertidningar, eget skvaller+pluss massa annat snack, stanna uppe lääänge, vakna helt förstörda och äta en god frukost innan de ger sig av. <33 Hoppas att det blir som planerat och att det blir roligt! :D
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0