Matte och musik

Hej, har inte kunnat blogga idag för jag har ju varit i skolan. Hade fys på gympan. Gick inte så bra för det var en sak... och så var det massor av jobbiga saker som man skulle göra. Men men. Sen hade IUP, franska och nytidskryss. Så vi slutade tidigt idag. Gick direkt hem och duschade. Tänkte även att jag skulle börjat med att göra matten efter att jag duschat, men sen fastnade jag framför datorn. Men ska börja med matten snart. Har bara några uppgifter som jag ska göra. Är jäätttesugen på att shoppa!! Men jag har ju lovat mig själv att jag ska spara mina pengar i en månad till. Och jag fyller ju år snart så då kan man ju önska sig lite saker. ;D Skriver en önskelista snart. Jag vet att jag har skrivit det typ fyrtifem gånger men jag ändrar mig. Men är ganska säker nu. ;D Aja. Nu ska jag göra matte. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0