Listan

Nu har jag egentligen idrott men vi har biptest och jag har redan gjort mitt så jag får vänta lite nu medan killarna gör sitt. Jag hade tänkt svara på den här listan. Men eftersom att jag inte har nånting att göra så svarar jag på hela istället för att dela upp det på flera dagar. Så här kommer den:
ett: 5 saker jag gillar
två: 5 saker jag ogillar
tre: 5 personer jag vill träffa
fyra: 5 platser jag vill besöka
fem: 5 saker jag vill göra innan jag dör

1. Min IPhone, mina vänner, god mat, min familj och min säng.
2. Prov, jobbiga läxor, orättvisor, insekter, jobbiga människor.
3. Den här var lätt: Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne, Nail Horan, Zayn Malik. <333
4. Paris, Hawaii, New York, Miami, London, Malaysia.
5. Träffa One Direction. De är fem personer så. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0