Kommer inte på någon bra rubrik

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med. Jag hade tänkt skriva ett inlägg lite senare med vilka saker som jag fick i födelsedagspresent. Men vad jag ska jag skriva nu? Jo, jag kan ju berätta att jag har fixat mina naglar, de blev inte riktigt som jag tänkt mig, vet inte om jag ska ta bort de eller ha kvar de ett tag till. Problemet är att jag har strykit på skulpteringsgele och Geleaktivator så det är jättesvårt att få bort. Men men. Jag får väl ha kvar de ett tag till, i alla fall tills jag har hunnit skaffa ett medel som man ska använda för att få bort lösnaglarna med.
Stod i köket idag. Det var inte kul alls. Man har inte så mycket och göra och sen när man har det så är man rädd att det ska gå för fort att bli klar för då måste man fråga igen vad man ska göra. Aja, nu är det avklarat ialla fall och jag fick sluta vid lunch så det var ju skönt. :D Imorgon blir det städning, liiite pluggning men inte för mycket!, bakning, handling, fixning och firning med tjejerna!!! Supermysigt men mycket som ska ordnas! Men det kan ju vara kul det med! :D Men nu ska jag gå, bloggar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0