Insperation

Hej! behöver lite insperation när det gäller kläder och smycken. Så jag ska fixa ett litet bildalbum här nedanför på lite olika kläder och smycken som jag skulle vilja ha. :D
Och om ni märker att jag har tagit någon utav era bilder och ni vill att jag ska ta bort den. Säg bara till i så fall i kommentarsfältet. :)


Supersnygga shorts som skulle vara perfekt till bruna ben och converse.



Jättesnygga tröjor från Gina. Passar till leggins, jeans och shorts. <3


En söt liten topp från Gina som passar till ett par shorts och converse.


En söt blus som också passar till ett par shorts och converse.


Ett par vanliga svarta jeans som man kan matcha till vad som helst.

Snygg ring från H&M.


Armband. <3

Har lite mer men tänkte att det är räcker för den här gången.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0