Hej från hon som inte bloggat på hela dagen

Jag har faktiskt en ursäkt till varför jag inte bloggat. Skolan och läxor. Där har ni det. As simple as it is. ;) Men ska försöka att blogga lite mer imorgon. Jag har ett NO prov kvar som jag hoppas kunna få godkänt på och sen är det några engelska glosor också. Och en text. Och sen tills på torsdag så är det en text på franska och tills på fredag en matteläxa. :) Men nu ska jag kolla lite på saker som jag kan önska mig till min födelsedag. :D Och sen sova såklart!! :D P.S jag hade tänkt köra lite med den här:
Dag ett: 5 saker jag gillar
Dag två: 5 saker jag ogillar
Dag tre: 5 personer jag vill träffa
Dag fyra: 5 platser jag vill besöka
Dag fem: 5 saker jag vill göra innan jag dör
Och jag måste medge att jag har tagit den från Heddas blogg. :D Men tänkte att det kunde vara en kul grej. Jag börjar imorgon. :D
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0