Heeelg

Hej, nu är det helg och det känns väl skönt. Under hela veckan längtar man till helgen men sen när helgen kommer och man inte har något roligt inplanerat så känns det lite tråkigare. Jag vet att jag ska träna för det har jag inte gjort på jättelänge med tanke på skolan. Men jag tittade precis på veckobrevet för nästa vecka och det ser inte ut som om det ska vara några prov då. Tyvärr så har jag tre prov näst, nästa vecka. Så då måste jag ju plugga den här veckan inför de. För nästa helg tänker jag inte plugga då jag ska fira min födesledag. Jag fyller år på torsdag, sen ska jag tyvärr stå i köket på fredag vilket känns tråkigt men det är i alla fall inte på min födelsedag. :) Sen ska jag i alla fall fira med mina kära vänner. Och om det ska firas!! Jag har lite ideér men de måste slipas lite mer. Jag kan säga att det involverar god mat och snacks (låter lite töntigt att säga men men). Vet dock inte om vi ska göra något mer, men vi får se. :D Sen ska jag även firas lite på söndag också. Det ska bli kul. Jag behöver något kul att se fram emot. :D Idag har jag inte gjort något speciellt. Mest gått och väntat på ett viktigt samtal, som jag inte har fått. :'( Vet inte riktigt om jag ska gråta eller gråta. *Suck*. Aja, jag antar att det kommer fler chanser.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0