Godmorgon

Eller ja, väcktes kanske inte på det bästa sättet men ändå. Det är nämligen så att min pappa fyller år imorgon. Och eftersom att jag har varit förkyld nu ett par dagar så har jag inte kunnat köpa något. Men då sa mamma att hon och min ena syster skulle åka till stan idag och köpa presenter. Och då tänker man sig kanske att hon åtminstone kommer in och frågar hur man mår och om man kan följa med även om jag låg och sov. Och jag vet inte om hon gjorde det men att jag för trött för att komma ihåg det (tro mig det har hänt). Så nu är hon iväg med min ena syster. Men hon ska ringa mig lite senare så får se om jag åker till stan eller om hon köper något åt mig. Men men. Mår lite bättre idag. På lovet ska jag inte göra något speciellt förutom att åka till Alperna och åka skidor i 4 månader men det gör vi varje år satt... Nä jag skoja bara. Det här med skidor är inte riktigt något för mig. Men vi får se vad jag hittar på. :D
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0