Födelsedags outfiten (stavning?) och ett smak prov på shoppingen från idag

Visar det jag köpt idag och det jag fick i present lite senare, samt berättar om mitt första besök på Hollister.
Bye.
P.S tack till Hedda och Evelina som skrev fina inlägg till mig på deras bloggar!! Länkar kommer här: www.heddassommar.blogg.se och karak.blogg.se. Jag skriver från iPhonen nu så jag kan inte göra så att det blir länkar som man kan trycka på och sedan komma direkt till sidan med. Men men. :D Nu ska jag byta om till mjukiskläder och bara njuta av att jag fyller år.
P.S gånger två: Jag vill bara säga tack till mina underbara vänner som har gjort och gör min födelsedag till den bästa!!! Längtar till helgen!!! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0