Dålig uppdatering

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag. Men vaknade vid 10 och var rätt så trött då jag somnade vid ett. Tog en dusch och åt pannkaka till frukost. Sen klippte jag av prislappen från min nya skinnjacka och valde conversen idag. Det var VARMT ute idag! När jag kollade på termometern innan jag skulle gå visade den 9.5 grader i skuggan! Det var soligt och det blåste ljummet. Det var superskönt att slippa ha en stor tjock jacka på sig. :D Åkte in till Slussen och åt lunch med min pappa på en thairesturang på Medborgarplatsen. Gott! :) Bakade morotskaka igår och den blev SUPERGOD!! Ska verkligen göra om det. :) Annars då? Emh... ska till vårdcentralen den här veckan då mina exem har blivit mycket värre. Nu har jag inte bara i ärmvecken och på halsen utan även vid ögonen och munnen. :( Så måste gå till en läkare som kan skriva ut en salva eller något. Hoppas att det går bra. :) Har inte så mycket annat att berätta. Har lite slut på insperation till att blogga. Men men.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0