Onsdag

Hej, idag var Alexandra sjuk, krya på dig!, så jag fick vara själv på engelskan och idrotten. Det gick ganska bra faktiskt. Vi skulle spela basket på idrotten och i mitt lag var det jag och 3 killar. Kanske inte bästa laget men det gick faktiskt bra och vi vann alla matcher vi spelade. Var lite förvånad själv. :) Träslöjden gick också ganska bra. Det är inte det roligaste ämnet men jag klarade det i alla fall. :) No:n efter var tråkig. Var jättetrött när vi slutade så jag gick och köpte plopp, daim och en tidning. Behövde det. Nu är nästan all choklad uppäten och jag är mätt. Ska läsa lite skvaller i tidning sen och måla naglarna med mitt nagellack som får naglarna att växa. Måste ta hand om mina naglar nu för efter London ska jag få en manikyr. :) Jag brukar vanligtvis göra mina naglar själv och det var jääättelänge sen någon gjorde det åt mig. Så det kommer att bli skönt. Längtar till London!! Snart så. :)
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0