Liams twitcam

Idag gick jag en lång dag i skolan och såklart så ska Liam göra sin Twitcam när jag är i SKOLAN!! Fick panik och ville bara gå hem. Det var under No:n också, som var den segaste lektionen. Och när vi ÄNTLIGEN slutade så SPRANG jag till tvärbanan och åkte hem. Sprang nästan hela vägen hem och nästan RAMLADE in i lägenheten med skor och jacka på. Flåsade som en galning för att jag hade sprungit med tung väska och allt. Skyndade mig att sätta på datorn och hann faktiskt se ganska mycket. Jag vet inte hur många gånger jag tweetade till honom i hopp om att han skulle se mig. Det gjorde han inte. Eller han sa i alla fall inget. Men en dag kommer han göra det... en dag. Älskar i alla fall honom för han gör så mycket för fansen! Älskar de andra också.
Sitter och tittar på hela hans twitcam på youtube nu. Han har sagt Sverige. :D <33
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0