Godmorgon

Har inte bloggat på så mycket denna vecka för jag har haft annat att tänka på och har känt mig nere. Men i alla fall. Dagen igår var helt okej faktiskt. Fick vara mycket med mina tjejer och det muntrar upp. Igår kväll åt vi middag tillsammans och sen gick vi på bio. Vi såg The hunger games och jag hade inga förhoppningar direkt för jag ville inte bli besviken, och det blev jag verkligen inte. En utav de bästa filmerna jag sett. Klart bättre en Twilight! Grät till och med! Nu ska jag leta reda på böckerna också för de är säkert lika bra som filmen. :D
Denna har jag bara en sak inplanerad och det är att jag ska till optikern för synundersökning och sen ska jag titta på nya glasögon, det är dags för det nu. Hoppas även på ett par nya solglasögon. Det är verkligen tråkigt att inte kunna ha vilka solglasögon jag vill utan att jag måste ha slipade. Jag menar jag blir inte blind om jag har vanliga men jag får ont i huvudet och mina ögon måste anstränga sig mer.

I alla fall, nog om mina ögon. Hedda länkade till en Larryfan-fiction på facebook. Hade hört talas om den tidigare så jag läste lite, inte hela utan Harrys brev och Louis sista brev, Hedda du förstår vad jag menar. Och jag grät så att jag skakade. Någon som inte verkligen älskar Larry kan riktigt förstå tror jag. Den var UNDERBAR!!! Och jääääättesorlig även om den slutar lyckligt för de båda i slutet. Den person som skrivit denna fan-fiction kan VERKLIGEN SKRIVA!!! JÄTTEDUKTIG! <33

Annars då? Jo jag är pank. Om man inte räknar med några kronor. Denna månad har varit lite rörig när det gäller pengar eftersom att när jag var i London så fick jag massor av pengar från mina föräldrar så att jag kunde shoppa. Och när jag kom hem fick jag pengar igen så att jag kunde fika. Och sen fick jag pengar igår till bio och mat. Så nu kan jag inte få mer pengar av mina föräldrar utan får vänta tills nästa vecka då jag får min månadspeng. Jag är SÄMST på att spara pengar eftersom att jag och mina kompisar nästan ALLTID spenderar pengar när vi är tillsammans. Och det kommer nog att bli jobbigt de sista dagarna av den här månaden, att inte kunna göra något som inloverar pengar. Så mina vänner, om ni ser detta, jag kommer från och med nu att vara den som är "tråkig" och inte köper något eller så. Puss.

Mamma sa förrut att jag kunde få framkalla lite bilder från London och så. När jag säger och så så menar jag bilder på One Direction. <33 Ska leta fram fina bilder. London och One Direction är trots allt en stor del av mitt liv. Älskar de båda! <33

Om typ, två veckor tror jag så ska jag få min spa manikyr som jag fick i present när jag fyllde fjorton. Ska bli kul Vi får hoppas att mina naglar på höger hand växer ikapp med den högra handen.
Spännande "nagelfakta".

Jahapp. Nu ska jag... eh... vet inte vad jag ska göra, men avslutar i alla fall det här inlägget nu.

Puss.
Bye.
P.S orkar inte titta igenom detta så det kan förekomma stavfel, inte med mening. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0