Wordfeud och vänner

Heej. Tar en paus från städandet, inte för att jag har kommit så långt men ändå. Eve, Emmy, Alex och Hedda kommer nämlighet senare på kvällen och sover över! Det ska bli jättekul, så här är en lista på vad jag ska hinna  gör innan de kommer:

Min att göra-lista (inte i ordning)

Damma
Vädra
Flytta ut trumsettet
Flytta ut stolen
Flytta ut sackosäcken
Rulla ihop mattan
Damsuga
Byta lakan
Dra ut sängen
Lägga ut de båda maddrasserna
Bädda
Äta lunch
Fixa lite med svenskan
Duscha
Platta håret
Äta middag
Gå och träffa Alex, Emmy, Eve och Hedda

Så, jag tror inte att det är mer än det. Ganska mycket, men det är lite kul att ha något att göra. Jag är nästan lite orolig för att det inte är tillräckligt mycket saker att göra. Hmm, aja nu ska jag nog fortsätta titta runt på datorn och sen fortsätta städa. :D
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0