Skola

Heej! Idag var jag i skolan som vanligt. Vi skulle ha haft en från KRIS som skulle kommit och pratat inför oss men det blev inställd, samma sak hände med rättegången som vi skulle ha haft igår. Så istället fick vi gå hem lite tidigare än vi hade fått göra om de kommit så det var väl helt okej. Gick hem direkt efter skolan och kollade på Svenska Hollywoodfruar. Är verkligen jättetrött och jag orkar bara inte göra alla saker som jag behöver göra.
 
Att göra lista (står inte i ordning):

Duscha
Göra engelska läxan
Göra lite franska läxa
Kanske lite matte, om jag orkar
Spela sims ,bara för att jag vill
Måla naglarna, det behöver jag verkligen!

Allt förutom sims och naglarna känns tråkigt på den där listan. Men jag antar att jag måste göra det ändå.
Aja, nu ska jag spela sims och måla naglarna, så får jag väl göra det tråkiga sen. :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0