Je ne sais pas

Heej! Kom precis hem från mina trummor. :) Det gick ganska bra och nu är jag trött och hungrig. Men inte får man vila för det, nej, nu ska man göra franska läxan! Jag kan bara inte få in Que' est bla bla bla i mitt huvud. Du märker ju själv. Jag kan ju inte ens skriva det här! Men jag får göra mitt bästa och kan jag den inte så kan jag den inte. Ska även duscha. Och spela lite sims, bara för att det är kul. Men nu ska jag kolla runt lite på datorn, eller gå och göra franskan. Hmm, min lilla skolFanny som sitter på min vänstra axel säger att jag ska gå och göra franskan, men min lilla roligaFanny som sitter på min högra axel säger att jag ska spela sims. Vem ska jag lyssna på?

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0