Ledig!

Heej. Idag var jag ledig eftersom att det var öppet hus igår. Så jag, Alexandra och Evelina gick och köpte chips, godis, dipp, läsk och Ben & Jerry's. Och sen hyrde vi även tre filmer. :D Sen åkte vi hem till Emmy och det gick väl sådär när vi skulle åka dit. Först så fick vi vänta i typ 11 minuter på en buss och sen gick vi desstuom av på fel station. Asså det gick till såhär, först så sa Eve att vi skulle gå av men vi andra sa att det var fel station och sen när bussen började åka så såg vi att Emmy ståd där ute, alltså på rätt station. Men då kunde vi ju inte gå av så vi fick åka till stationen efter och sen gå hem till Emmy därifrån. Och när vi kom fram till Emmy så lämnade vi alla kassor och sånt där och började gå mot Mc Donald's. Men då gick vi ju såklart i en cirkel, men sen frågade Emmy en som bodde där och vägen och då gick vi rätt. Så sen åt vi och pratade. Och efter det gick vi hem till Emmy och tittade på film i hennes biorum. Vi såg bland annat Water for elephants som faktiskt var bra. Jag har hört att den inte skulle vara det men jag tyckte att den var bra. :) Och efter det så övade vi lite på ett dansnummer som vi ska visa upp på idrottslektionen. Sen åkte vi hem och jag åt middag. Nu sitter jag och bloggar och tittar på Idol. Imorgon ska jag nog åka till Sickla med Alexandra och Evelina. :D Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0