Ny fräsh desing!!

Heeej. Som ni kanske ser så har det ändrats lite i min blogg. Det är min duktiga kompis Hedda som har fixat det. Det är mycket rosa och det tycker jag om. :D

Idag har jag varit med Hedda hela dagen. Vi möttes tidigt på morgonen och åkte båten över till Söder där vi gick en liten promenad till Ringen. Sen åkte vi till Hötorget och åt på Kungshallen. Jag åt från Taco Bar och Hedda och åt kebab. :D Sen gick vi och tittade lite på H&M men vi hittade inget speciellt. Sen åkte vi hem till Hedda och det är där vi är nu. Vi har ätit pannkakor och spelat Sims 3. Vet inte riktigt vad vi ska göra nu. Men nu har jag inget mer att skriva om.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0