Första skoldagen efter höstlovet

Heej. Ja, som ni kanske ser så är den första skoldagen efter höstlovet avklarad. Det gick väl ganska bra men jag skulle inte säga att det var kul. Skolan fyllde 5 år idag och det bjöds på gräddtårta med kiwi och strössel. Jag lyckas då tappa hela lagret med tjock grädde rakt ner på mattan. Lite pinsamt. Men torkade upp det sen. Annars så var tårtan god. :D På fredag har jag ett SO:prov och egentligen så behöver jag inte plugga just idag men kanske gör det lite imorgon. Är ganska säker på svaren men ska få lite mer information imorgon. :D
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har gjort lite utav en franskagrej som jag ska lämna in imorgon och även tränat lite på en engelskagrej så egentligen kan jag bara ta det lungt nu. Skulle behöva göra lite matte också då jag inte kunde koncentrera mig idag på lektionen. Men nu ska jag gå.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0